ارتقاء

توان افزایی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش شهر تهران

ارتقاء

توان افزایی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش شهر تهران

دورۀ توان افزایی/ کارگاه هم اندیشی کارگروهی

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

  همکار گرامی سلام!

در ادامه سلسه کارگاه­های توان­افزایی تدارک دیده­شده موضوع دیگری که در حوزۀ سازمانی مطرح است کارگروهی است. بنابراین برآن شدیم تا با تدارک سه دوره کارگاه هم اندیشی بصورت مقدماتی، پیشرفته و کاربردی بتوانیم گام مؤثری برای ایجاد همفکری در این حوزه برداریم. 

 

صرف نظر از اینکه فضای هم­اندیشی و فعالیت در کارگاه خود مصداقی برای پرداختن به کارگروهی است به منظور تضمین کیفیت دوره­ها استفاده از تجارب گرانقدر شما اجتناب­ناپذیر است.

نوشتۀ پیشِ رو سعی بر این خواهد داشت که اهم سرفصل­های مطرح در کارگاه هم­اندیشی کارگروهی را معرفی نماید تا ضمن اطلاع از آن بتوانیم از نظرات شما دربارۀ سرفصل­ها بهرمند شویم.

ادامه مطلب ...

دورۀ توان افزایی/ کارگاه هم اندیشی خلاقیت

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 همکار گرامی سلام!

همانطور که در جریان هستید گروه­های آموزشی فنی­و­حرفه­ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران در نظر دارد سلسله­ای از  کارگاه­های هم­اندیشی را تدارک ببیند که در طی آنها اهدافی پیگیری شود که مهم­ترین آنها توان­افزایی و ایجاد ادبیات مشترک در حوزه­های تخصصی و دغدغه­ای اعضای گروه­های آموزشی است.

به منظور تضمین کیفیت دوره­ها استفاده از تجارب گرانقدر شما اجتناب­ناپذیر است.

نوشتۀ پیشِ رو سعی بر این خواهد داشت که اهم سرفصل­های مطرح در کارگاه هم­اندیشی خلاقیت را معرفی نماید تا ضمن اطلاع از آن بتوانیم از نظرات شما دربارۀ سرفصل­ها بهرمند شویم.

ادامه مطلب ...

شروع کار

همکاران گرامی سلام! 

 

با لطف خداوند و همراهی شما عزیزان بر آن شدیم این فضای مجازی را به بیان و اشتراک مطالب مرتبط با حوزه ارتقاء شغلی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران اختصاص دهیم. 

امید که این اقدام بتواند گامی موثر در اعتلا و ارتقای حرفه ای و شغلی گروه های آموزشی بردارد. نا گفته پیداست که این مهم بدون همراهی و یاری شما عزیزان غیر ممکن است. بنابراین در همین آغاز راه صمیمانه دست یاری شما را می فشاریم. 

 

لازم به ذکر است که این وبلاگ متعلق به گروه ارتقاء از گروه های آموزشی فنی حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران بوده و در حوزه هی مختلف علمی و مهارتی به فعالیت خواهد پرداخت. 

 

اهم فعالیت این گروه را میتوان در کوشش برای ارتقای شغلی و حرفه ای همکاران و اعضای گروه های آموزشی دانست که برگزاری کارگاه های آموزشی/ دوره های ضمن خدمت/ انتشار جزوات و درسنامه های مرتبط و برگزاری جلسات هم اندیشی درباره دغدغه های همکاران را شامل خواهد شد. 

 

در پایان امید است که همکاران گرامی با پیگیری مطالب این وبلاگ آن را در هرچه پربار تر شدن یاری نمایند. 

 

گروه ارتقاء  

گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران